Terug

De piekperiode is begonnen. Hierdoor is het drukker dan normaal en kan het zijn dat jouw pakket later word geleverd dan je van ons gewend bent

Verzenden & Bezorgen

Bezorgen Nederland & België

  • Wij bezorgen in Nederland, België vanaf €19,00.
  • In Nederland en Belgie is de verzending gratis vanaf €39,- 
  • Bij bestellingen met een waarde van €39,00 of minder rekenen wij €5,95 verzendkosten voor Nederland. Voor België rekenen wij €5,95 voor een bestelling onder de waarden van €39,- 
  • Onze pakketten worden verpakt met een maximum van 30 kg. Bestellingen met een hoger gewicht worden (afhankelijk van het gewicht) in twee of meer pakketten verstuurd. Voor deze extra verzending worden geen extra kosten in rekening gebracht binnen Nederland en België 
  • Het totale bedrag aan verzendkosten wordt aangegeven zodra je je identificeert in je account of wanneer je je afleveradres opgeeft bij het valideren van de bestelling.
  • Onze standaard pakketten worden verzonden met DHL. 

 

Levertijd binnen Nederland en België

  • Je bestelling wordt binnen Nederland en België geleverd in het hieronder aangegeven aantal dagen.
  • Onze pakketten wordt verzonden vanuit ons magazijn in Rijen. De levertijd kan afwijken door de beschikbaarheid van een product in ons magazijn, productsoort, feestdagen of gekozen betaalmethode (vooruitbetaling). Meer uitleg over deze uitzonderingen vindt u verderop op deze pagina.
  • In "Mijn account” kan de status van je bestelling vanaf het moment van bestellen worden gevolgd.

 

Bestelling op

Tijd

Verzonden op

Verwachte bezorg dag

Maandag

Voor 22:30 uur Besteld

Maandag

Dinsdag

Dinsdag

Voor 22:30 uur Besteld

Dinsdag

Woensdag

Woensdag

Voor 22:30 uur Besteld

Woensdag

Donderdag

Donderdag

Voor 22:30 uur Besteld

Donderdag

Vrijdag

Vrijdag

Voor 22:30 uur Besteld

Vrijdag

Zaterdag

Zaterdag

Voor 23:59 uur Besteld

Zondag

Maandag

Zondag

Voor 22:30 uur Besteld

Zondag

Maandag

 

Thuisbezorgen met DHL

DHL levert van maandag t/m zaterdag, met uitzondering van feestdagen. Wanneer jouw bestelling onze webshop verlaat ontvang je per e-mail een DHL Track & Trace-code. Via deze code kun je de status van jouw bestelling online volgen en zien welk dagdeel jouw pakket wordt aangeboden. Voor ontvangst van een bestelling minder dan € 100,- hoef je niet verplicht thuis te blijven. Als de bezorger voor een dichte deur staat dan wordt jouw bestelling bij één van je naaste buren afgeleverd en laat de bezorger via een notitie door de brievenbus weten waar hij/zij jouw pakketje heeft afgegeven. Als de inhoud van je bestelling boven de € 100,- bedraagt dan is een handtekening vereist. 
 
Ben je niet thuis tijdens het eerste bezorgmoment? Dan laat de DHL bezorger een bericht achter met een 'niet-thuis-code', waarmee je zelf een nieuw bezorgmoment kunt inplannen. Ben je niet thuis tijdens het tweede bezorgmoment? Dan kun je het pakket ophalen bij een DHL punt bij jou in de buurt. De specifieke locatie staat vermeld op het bericht dat de DHL bezorger achterlaat.
 

Bezorging wijzigen

Komt de geplande bezorgtijd niet uit? Of wil je jouw pakket toch liever ophalen bij een DHL ServicePoint?

Je kunt vanaf de dag vóór bezorging het moment of de locatie wijzigen. Voor DHL ServicePoints geldt dat uw bestelling 7 dagen voor u bewaard blijft. Na deze termijn wordt je bestelling geretourneerd naar ons magazijn. U ontvangt dan automatisch uw betaalde bedrag terug. Let op! Neem voor het afhalen van uw bestelling altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

 

 Kan ik een ander afleveradres doorgeven?

  • Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je zelf kiezen waar je de bestelling wilt laten bezorgen. Heb je een fout gemaakt? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. We kunnen het afleveradres dan voor je aanpassen.
  • Heb je bij ons een account, ga je verhuizen en wil je een permanente adreswijziging doorgeven? Dat kan wanneer je inlogt op onze website via 'Mijn gegevens'. Hier kun je zelf alle gegevens aanpassen. Dit is de snelste methode om je gegevens te wijzigen. Problemen bij het inloggen of wijzigen? Neem contact op met onze klantenservice.

 

 Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, wat nu?

  • Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij achterhalen dan het probleem en zoeken direct naar een oplossing.

 

Mijn Track & Trace code werkt niet, wat nu?

  • De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket bij DHL in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 23.59u 's avonds, het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 9.00u werkt.

 

Uitzonderingen

Beschikbaarheid van een product

In sommige gevallen zal het product van je keuze niet leverbaar zijn vanuit ons magazijn in Rijen. In dit geval nemen wij altijd contact met je op om een passende oplossing te vinden. Houdt u er rekening mee dat de levering van uw bestelling hierdoor ongeveer 2-3 werkdagen in beslag neemt.

 

Gekozen betaalmethode (vooruitbetaling)

Vooruitbetaling is niet de snelste manier van betaling. Hou daarom wel rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.

Zodra we de betaling ontvangen hebben e-mailen we je direct een ontvangstbevestiging. De gemiddelde levertijd is 2 tot 4 werkdagen.

 

Verzendkosten

Producten

Land

Verzendkosten

Gratis verzending vanaf 

Bezorgservice

Brokken, Snacks, Houdbaar

Nederland

€5,95

€39

DHL

Brokken, Snacks, Houdbaar

België

€5,95

€39

DHL

 

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    VoerOnline 9,6 / 10 - 1884 Reviews @ Webwinkelkeur
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »