Menu
EUR

Veelgestelde vragen

+31 85 000 37 85

Neem eenvoudig contact met ons op!

Via onderstaand formulier neem je eenvoudig contact met ons op. We komen hier binnen een werkdag op terug. Liever telefonisch contact? Van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot 18:00 uur zijn we bereikbaar op 085 - 000 37 85. We helpen je graag met goed advies voor kat en hond!

 

Neem contact op

Contactgegevens

+31 85 000 37 85
KVK nummer: 68075219
btw-nummer: NL857291117B01
VoerOnline Lipsstraat 50 F
5151 RP Drunen

Veelgestelde vragen

* Verzenden & Bezorgen
Wie bezorgd mijn bestelling?

Onze pakketten worden door PostNL thuisbezorgd of afgeleverd op een door jou opgegeven adres.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

PostNL biedt je bestelling, indien alle producten voorradig zijn, de volgende dag op het door jou opgegeven afleveradres aan. De levering kan op werkdagen en op zaterdag tussen 08:30 en 21:00 plaatsvinden. Zodra wij het pakket hebben ingepakt ontvang je van VoerOnline een e-mail met een Track and Trace link met daar in een tijdsindicatie van de levering. Zo hoef je niet onnodig te wachten.

Wat als ik niet thuis ben?

Dan wordt het pakket standaard afgeleverd bij je directe buren. Lukt dit ook niet? Dan wordt het pakket afgegeven bij een PostNL-locatie in de buurt. PostNL laat dit digitaal per mail of in de PostNL app weten waar jij je pakket op kunt halen. Het is belangrijk om het pakket binnen één week op te halen bij de PostNL-locatie, anders wordt deze teruggestuurd naar de afzender.

Wanneer heb ik gratis verzending?

Bij een bestelling boven de €49 verzenden wij gratis in Nederland en Belgie.

Ik heb een fout gemaakt in het bezorgadres, wat nu?

Als je met ons contact opneemt, voordat het pakket verzonden, is passen wij het voor je aan. Is het pakket al verzonden dan komt het waarschijnlijk retour afzender. Neem contact met ons op voor verdere informatie.

Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?
  1. De Track & Trace code van het pakket
    Je vindt deze in “Mijn account” of in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

 

  1. Het bezorgadres
    Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

 

  1. Niet thuis geweest tijdens de bezorging.
    Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen in de mail of PostNL app? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft het pakket bij een PostNL-locatie in de buurt bezorgd.

 

Weet je nog niet waar je pakketje blijft?
Het kan zijn dat de bezorger geen bericht heeft achtergelaten maar wel bij de buren heeft afgegeven. Graag even bij de buren vragen of zij het mogelijk hebben ontvangen.

Is het pakket niet terecht, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan vinden we samen een oplossing.

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen?

Dit kan gebeuren, check voor de zekerheid de map ongewenst of spam in jouw mailbox. Staat het mailtje hier ook niet in dan klopt jouw email adres waarschijnlijk niet. Mail naar [email protected] en wij mailen alsnog jouw track & trace code.

Waarom geeft mijn Track & Trace code geen verzendtraject weer?

Zodra je de Track & Trace code hebt ontvangen is het onderweg naar het opgegeven bezorgadres. In de avond wordt het verzendtraject vaak pas inzichtelijk.

Wat moet ik doen als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?

Wacht nog even af.  Is het totaal gewicht van je bestelling zwaarder dan 23kg kan het zijn dat je bestelling in meerdere pakketjes geleverd word. Mogelijk is er 1 vertraagd. 

* Bestelling
Hoe plaats ik mijn bestelling?

Stap 1: winkelwagen
Door op “bestellen” te klikken wordt het door je geselecteerde product in je persoonlijke winkelwagentje geplaatst. Je hebt vervolgens de keuze om meerdere items van dit product te bestellen, verder te winkelen of de volgende stap te nemen.


Stap 2: aanmelden
Om in onze webwinkel producten te kunnen bestellen is het noodzakelijk om je adresgegevens in te vullen.


Stap 3: adresgegevens
Voor een correcte aflevering dien je naast je factuuradres ook een afleveradres opgeven. Standaard gaan wij ervan uit dat dit hetzelfde adres is als het factuuradres. Indien afwijkend kun je deze wijzigen door het aanvinkvakje te deselecteren.


Stap 4: afhandeling
Maak hier je keuze tussen bezorgen thuis of bij een PostNL afhaalpunt.

 

Stap 5: betaalmethoden
De laatste stap is de betaling van de bestelling. Bij VoerOnline heb je de keuze uit verschillend betaalmethodes, Zoals iDeal, AfterPay, Bankcontact/mister Cash, KBC/CBC, Creditcard en overboeking.


Stap 6: overzicht
Je treft een overzicht aan van de door je bestelde producten, factuuradres en afleveradres. Indien je akkoord bent met de getoonde informatie klikt je op “verder”.


Stap 7: betaling
De betaling van je producten wordt verzorgd in samenwerking met je bank of creditcardmaatschappij.

 

Mocht je problemen ondervinden bij het plaatsen van een bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.

De gegevens die je tijdens het bestelproces invult, worden via een beveiligde verbinding naar ons verstuurd (te herkennen aan het slotje en https in de adresbalk van uw browser). 

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de aanpassing te kunnen laten maken.

Kan ik mijn bestelde product ruilen?

Vanzelfsprekend kan het voorkomen dat het bestelde product niet naar wens is en dat je het wil ruilen. Dit is natuurlijk geen probleem. De snelste manier om dit te realiseren is een nieuwe bestelling plaatsen met het juiste product, zodat deze direct verwerkt kan worden en snel bij je in huis is. Het geretourneerde product stuur je dan terug en deze verwerken we zoals beschreven onder ‘Retourneren’. We doen hiervoor een terugbetaling.

Waar kan ik mijn factuur inzien?

Wanneer je bij ons een bestelling hebt geplaatst ontvang je een aparte e-mail met de factuur. Mocht je deze niet hebben ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice en geef je ordernummer door. Je ontvangt dan een e-mail met de gewenste factuur.

Hoe kan ik mij bestelling annuleren

Je kunt je order annuleren zolang deze nog niet naar je verzonden is. Als je je order wilt annuleren kan je contact opnemen met onze klantenservice. Bij annulering van je order wordt het door jouw reeds betaalde bedrag automatisch teruggestort en vervallen eventuele reserveringen.

Is de order reeds verzonden dan kun je de producten retourneren door het eerst aan te melden via Mijn bestellingen. Bekijk hier je order en klik op artikelen retourneren.

Wat is de retourtermijn?

Niet tevreden met jouw bestelling? Geen probleem, je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst gewoon Annuleren, dan heb je nog eens 14 dagen de tijd om je producten retour te sturen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Meld een retour eenvoudig aan in ons retourportaal. Wij beoordelen je aanvraag vervolgens binnen 24 uur. Je kunt je pakketje retourneren via PostNL en DHL. Vind hier meer over ons retourbeleid.

 
Mag ik een product thuis uitproberen?

Ja, je mag je product uitproberen zoals je in de winkel ook zou doen.

Bevalt het product niet? Dan kun je deze retourneren. Het is dan wel belangrijk om je product in de originele staat en verpakking terug te sturen. Zo kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.

Krijg ik het volledige aankoopbedrag terug?

Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product. Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering isDus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Wat vervelend dat jouw bestelling niet in goede staat is aangekomen. Graag ontvangen wij een foto(s) en /of video via de e-mail zodat wij mee kunnen kijken en een oplossing kunnen bieden.

Hoe kan ik mij klantgegevens wijzigen?

Via “Inloggen, rechtsboven in het menu, kun je de accountgegevens wijzigingen.

Ik heb een kortingscode ontvangen, hoe verzilver ik deze?

In de winkelwagen kun je de kortingscode eenvoudig verzilveren. Door te klikken in het vakje "Kortingscode" kan de ontvangen code ingevuld worden. Let op, deze is hoofdletter gevoelig.

Vervolgens klik je op "Toepassen " en het bedrag wordt verwerkt in je bestelling.

 

 
* Over VoerOnline
Hoe kan ik sparen voor korting?

Spaar met elke bestelling voor korting

Als vaste klant heb je een streepje voor!  Je hoeft niet steeds opnieuw je adresgegevens in te vullen. Je spaart automatisch voor korting met ons Spaarprogramma.

 

Ontvangen spaarpunten

Stap 1Maak een account aan en blijf ingelogd. (en vergeet niet je telefoon (06) nummer in te vullen)
Stap 2: Plaats een bestelling in de webshop.

Stap 3: Na betaling ontvang je de spaarpunten (1 punt voor elke euro).
Stap 4: In je account bij Mijn Spaarpunten kun je het aantal spaarpunten inzien.

 

Ontvang extra spaarpunten

  • Verdien je eerste 20 punten als je je aanmeldt.
  • Word VIP vanaf 500 punten (krijg 2 punten voor elke euro).
  • Jubileumbeloning, ontvang 50 extra punten.

 

Inwisselen spaarpunten

Stap 1: Login in mijn VoerOnline.
Stap 2: Stop je producten in je winkelwagen.
Stap 3: In je winkelwagen kun je aan de rechterkant je spaarpunten inzetten.

Stap 4: Kies het aantal spaarpunten en klik vervolgens op toepassen.
Stap 5: Je ontvangt de korting op je totaalbedrag.
Stap 6: Rond je bestelling af. 

 

Onderstaande tabel geeft aan hoeveel punten je kan verdienen en direct kunt inwisselen.

Bedrag Benodigd aantal punten
€2 200 punten
€5 500 punten
€10 1000 punten
€15 1500 punten
€20 2000 punten

 

Let wel op deze beperkingen!

  • Alleen klanten met een account kunnen meedoen.
  • Je kan per aankoop maximaal 2000 spaarpunten inruilen.
  • Je kan maar 1 kortingscode gebruiken per order.
  • Minimaal bestedingsbedrag incl korting is €15.
  • Je verdient geen punten op verzendkosten.
  • Je verdient geen punten op sale/korting producten.
  • Je krijgt pas punten als je order betaald is.
  • We kunnen geen punten terugzetten: ingeruild = ingeruild.
  • Spaarpunten kunnen niet achteraf verrekend worden.
  • Spaarpunten uit ons systeem zijn 1 jaar geldig.

 

Twijfelen hoeft niet, want het is gratis en zó gepiept.

 

Wat zijn de voorwaarden voor een kortingscode of actie?

Kortingscodes en acties 

Aan de kortingscodes en acties zijn de volgende algemene voorwaarden verbonden:

  • Een kortingscode is geldig tot (en met) de bij de actie gecommuniceerde geldigheidsdatum.
  • Een kortingscode kan niet gebruikt worden voor producten die (nog) niet leverbaar zijn.
  • Een kortingscode kan niet gecombineerd worden met andere kortingscodes.
  • Een kortingscode kan niet gecombineerd worden met het inwisselen van Loyalty-punten.
  • Er kunnen geen loyalty-punten gespaard worden op een aankoop met een kortingscode.
  • Indien de totaalprijs door gebruik van de kortingscode onder de verzendkostenvrijegrens van €49,- daalt dan kan er geen aanspraak meer worden gemaakt op gratis verzending.
  • Je gaat akkoord met het ontvangen van e-mail campagnes.
  • Je gaat akkoord dat we alle content die je deelt met ons mogen gebruiken in onze uitingen 
  • Daarnaast kunnen er specifieke aanvullende voorwaarden gelden. Deze worden per actie gecommuniceerd.

 

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Privacy statement

Privacy Policy

Cookie statement

Cookie statement

Wat zijn de richtlijnen voor het schrijven van een review?

Wij keuren iedere review handmatig voordat deze op de website live wordt geplaatst. Hierbij letten we op een aantal punten.

Wij zien graag dat een review.

  • Onderbouwd wordt met meningen en feiten.
  • Vertel om welk dier het gaat en zijn roepnaam.
  • Begrijpelijk is geschreven met verzorgd taalgebruik.
  • Uit minimaal 10 woorden bestaat.
  • Voorzien is van plus- én minpunten.

Je review wordt niet geplaatst.

  • Bij gebruik van kwetsende taal.
  • Bij gebruik van een andere taal dan het Nederlands of Engels.
  • Bij plagiaat, zoals het gebruik van marketingbureau's.
  • Bij vermelding van contactinformatie zoals telefoonnummers, adressen en websites.
  • Bij vermelding van vluchtige informatie zoals prijzen.
  • Bij vermelding van andere (web)winkels.
  • Bij gebrekkige inhoud, bijvoorbeeld reviews van één woord.

 

Hoe kan ik mijn review aanpassen?

Het is helaas niet mogelijk om zelf jouw review te wijzigen of te verwijderen. De klantenservice kan dat wel voor je doen. Neem gerust even contact op.

Kan ik Veilig online winkelen bij VoerOnline?

Veilig online winkelen

Als je online winkelt, wil je dat bij een veilige en betrouwbare webshop doen. Hier lees je wat wij eraan doen om je veiligheid en onze betrouwbaarheid te waarborgen.

Beveiligde pagina's

Vanaf het moment dat wij in het bestelproces persoonlijke gegevens van u vragen, schakelen wij over op beveiligde webpagina's. Dit kun je herkennen aan het groene slotje en https in de adresbalk. Wanneer er sprake is van een https-verbinding worden gegevens versleuteld waardoor het niet mogelijk is deze - zonder de versleuteling te kraken - uit te lezen als ze zouden worden onderschept.

Keurmerken

Voeronline.nl is sinds 02 Maart 2017 lid van WebwinkelKeur. Dit kwaliteitskeurmerk voor webwinkels en consumenten wordt uitgegeven door WebwinkelKeur.nl, de belangenvereniging voor webwinkels in Nederland.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Waar kan ik een klacht melden?

Sorrie, sorrie. Soms gaan dingen wel eens fout en dat is niet leuk, zeker niet als jij daar de dupe van bent. Maar een klacht is er natuurlijk om opgelost te worden.

 

Wat te doen??

  • Wij lossen je klacht graag op en dat lukt het snelste als je contact met ons opneemt. Mail ons via mail [email protected] of bel naar nummer 0345 84 86 62
  • Je kunt natuurlijk ook een ticket aan maken via je account. Ga naar mijn account en maak je klacht kenbaar via mijn ticket.
  • Hebben wij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie van WebwinkelkeurVanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op de website van ODR. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

     

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €49,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!