Terug

Garantie & Klachten

Klachten

Sorrie, sorrie. Soms gaan dingen wel eens fout en dat is niet leuk, zeker niet als jij daar de dupe van bent.

Maar een klacht is er natuurlijk om opgelost te worden.

Wat te doen??

  • Wij lossen je klacht graag op en dat lukt het snelste als je contact met ons opneemt. Dat kan op werkdagen van 10.00 tot 20.00u op telefoonnr 0345-848662 of via mail info@voeronline.nl
  • Je kunt natuurlijk ook een ticket aan maken via je account. Ga naar mijn account en maak je klacht kenbaar via mijn ticket.
  • Hebben wij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie van https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/ Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

     

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
VoerOnline 279 / 10 - 9,5 Reviews @ Webwinkelkeur
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »