Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Meld een retour eenvoudig aan in ons retourportaal. Wij beoordelen je aanvraag vervolgens binnen 24 uur. Je kunt je pakketje retourneren via PostNL en DHL. Vind hier meer over ons retourbeleid.
Product retourneren |
€6,95 retourkosten (gratis bij beschadigd of verkeerd product) |
Meld een retour eenvoudig aan in ons retourportaal
|
Wij beoordelen jouw aanvraag binnen 24 uur tijdens werkdagen
|
Na de retourverwerking ontvang jij het aankoopbedrag terug of wijzigen wij jouw AfterPay factuur
|
Ik heb het verkeerde- of een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?
Vervelend om te horen. VoerOnline hecht veel waarde aan het leveren van kwaliteit. Om tot een passende oplossing te kunnen komen willen wij je vragen om de schade de melden via ons retourportaal. Geef de reden van je aanmelding aan en kies de door jouw gewenste actie. Binnen één werkdag ontvang je een passende oplossing. Uiteraard is een retour in dit geval gratis. Vind hier meer informatie over ons retourbeleid.
Wat is de status van mijn retouraanvraag?
Vanaf het moment dat je een retour aanmeldt, houden we je per e-mail op de hoogte. In al onze e-mails vind je een knop waarmee je de status van je aanvraag of retour kunt zien.
Ik wil mijn bestelling annuleren, wat moet ik doen?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, gaan we snel aan de slag om jouw pakketje in te pakken en te verzenden. Heb jij al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Zodra jij je bestelling hebt ontvangen mag je deze als retour aanmelden. Vind hier ons retourbeleid.
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice