Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
- Meld een retour aan: Gebruik ons retourportaal om eenvoudig een retour aan te melden.
- Beoordeling: Wij beoordelen je aanvraag binnen 24 uur tijdens werkdagen.
- Retourneren: Je kunt je pakketje retourneren via PostNL en DHL.
- Terugbetaling of factuurwijziging: Na de retourverwerking ontvang jij het aankoopbedrag terug of wijzigen wij jouw Zinia factuur.
Retourkosten: €6,95 (gratis bij beschadigd of verkeerd product)
Problemen met je bestelling?
Verkeerd of beschadigd product ontvangen?
- Meld de schade via ons retourportaal.
- Geef de reden van je aanmelding aan en kies de gewenste actie.
- Binnen één werkdag ontvang je een passende oplossing.
- Retour is gratis in dit geval.
Veelgestelde vragen
Wat is de status van mijn retouraanvraag?
Vanaf het moment dat je een retour aanmeldt, houden we je per e-mail op de hoogte. In al onze e-mails vind je een knop waarmee je de status van je aanvraag of retour kunt zien.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
- Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen, is annuleren niet meer mogelijk. Je kunt de bestelling na ontvangst als retour aanmelden. Vind hier ons retourbeleid.
- Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.