Menu
EUR
  • Hondenvoer
    • Voor 23:59 besteld, morgen bezorgd
    • Gratis verzending, vanaf €49,-
    • Persoonlijk voedingsadvies, van onze expert
    • 14 Dagen bedenktijd

    Garantie & Klachten

    VoerOnline: plezier voor jou en je huisdier

    Over VoerOnline

    VoerOnline is een online dierenwinkel met voeding voor honden en katten. Ons doel is dat jij tevreden bent met je bestelling en dat je huisdier altijd de juiste voeding krijgt. Als er iets misgaat met je bestelling, zorgen wij voor een duidelijke en snelle oplossing.

    Hoe dien ik een klacht in bij VoerOnline?

    1. Stuur een e-mail naar [email protected] met je klacht.

    Wij nemen de klacht direct in behandeling en komen met een passende oplossing.

    Wat doe ik als mijn product beschadigd is?

    Als je een beschadigd product ontvangt, hebben wij altijd duidelijke foto’s nodig van:

    • Het product zelf

    • De verpakking

    • Het batchnummer en productiedatum op de verpakking

    Stuur de foto’s per e-mail naar [email protected]. Met deze informatie kunnen wij beoordelen wat er mis is gegaan en snel een oplossing bieden.

    Wat doe ik als mijn product over de datum is?

    Ontvang je een product waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, maak hier dan direct foto’s van. Zorg dat de datum op de foto duidelijk zichtbaar is en mail dit naar [email protected]. Wij beoordelen de situatie en zorgen voor een gepaste oplossing.

    Wat gebeurt er na mijn melding?

    • Wij beoordelen de foto’s en gegevens die je hebt gestuurd.

    • Als het probleem duidelijk is, zorgen wij voor een passende oplossing, zoals een vervangend product of terugbetaling.

    • Je ontvangt altijd een reactie per e-mail met de uitkomst.

    Geschillencommissie en ODR-platform

    Ben je niet tevreden met onze oplossing, dan kun je je klacht voorleggen aan de geschillencommissie van Webwinkelkeur. Ook kun je via het ODR-platform van de Europese Commissie een klacht indienen.

    Garantie bij VoerOnline

    • Bij VoerOnline heb je recht op garantie volgens de wet.

      Hoe lang heb ik om een gebrek te melden?

      • Je moet een gebrek of probleem met een product melden binnen een redelijke termijn nadat je het hebt ontdekt.

      • Een melding die binnen twee maanden na ontdekking wordt gedaan, geldt volgens de wet altijd als op tijd.

      • We vragen je om een probleem zo snel mogelijk na ontvangst te melden, zodat we direct een oplossing kunnen bieden.

      Wat gebeurt er als het gebrek onder de garantie valt?

      • Wij zorgen kosteloos voor reparatie of vervanging.

      • Je ontvangt altijd bericht over de oplossing die we bieden.

    Bij VoerOnline behandelen we je klachten en garantiezaken met een vleugje humor en een flinke dosis positiviteit! Wij zijn er om je te helpen en ervoor te zorgen dat jij en je trouwe viervoeter weer vrolijk verder kunnen!

    Kies uw taal
    Kies uw valuta

    Mijn account

    Wachtwoord vergeten?

    Recent toegevoegd

    Totaal incl. btw
    €0,00
    Bestel nog voor €49,00 en de verzending is gratis
    0
    Vergelijk
    Start vergelijking

    Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!